Czekoladowe brownie z fasoli

Witajcie kochani! 
Mam nadzieję, że macie spokojny i przyjemny tydzień. Napiszcie co tam u Was ciekawego i jakie plany macie na nadchodzący weekend. 
Mój dzisiejszy dzień jest bardzo miły! Nie wiem dlaczego, ale tak jakoś sympatycznie go spędzam. I z tej właśnie okazji a raczej jej braku, postanowiłam rozpieścić moją rodzinkę i upiekłam dla nich ciacho. A co tam! 
Niech się cieszą razem ze mną! Wybór padł na brownie z czerwonej fasoli. To bardzo smaczne ciacho i wszyscy je lubimy a jego wykonanie zajmuje dosłownie chwilkę. 
Tak więc, żeby już nie gadać i gadać, przejdę do podania składników. 

Produkty
2 puszki czerwonej fasoli,
1 szklanka brązowego cukru,
3 dojrzałe banany,
4 całe jajka,
3 łyżki oleju kokosowego,
3 czubate łyżki ciemnego dobrego kakao,
1 łyżeczka cynamonu,
2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia

Wykonanie
Najważniejsza jest fasola! Musimy ją porządnie wypłukać w bardzo zimnej wodzie. Zostawiamy ją na sicie do całkowitego odsączania. 
Teraz to już z górki! 
Do wykonania ciasta użyłam robota kuchennego z funkcją blendowania. Można też użyć blendera ręcznego. Wszystkie składniki łączymy ze sobą i blendujemy na gładką masę. Co prawda, chwilę to potrwa ale jest wykonalne bez większego problemu. 
Masę wlewamy do średniej wielkości blaszki albo keksówki. Pieczemy około 50 minut w standardowej temperaturze 160-180 stopni. 
Wszystko zależy od naszych piekarników. 
Mój piekarnik,  wielokrotnie zaskakuje mnie swoim szaleństwem i ciężko jest mi stwierdzić w jakiej temperaturze pracuje. Kiedyś już o tym wspominałam, więc musicie mi wybaczyć te maleńkie niejasności. 
Po upieczeniu zostawiamy ciasto do całkowitego wystygnięcia. Fasolowe brownie  jest bardzo aromatyczne i wilgotne. Po prostu pycha! Polecam je z całego serca! 
Tak więc kochani! 
Smacznego, słodkiego Wam życzę! 
Pozdrawiam i do następnego... 


Komentarze

  1. Już je robiłam i bardzo mi smakuje. :-) Nie jestem pewna, czy przepis identyczny, bo musiałabym poszukać notes, ale fasola jest więc na pewno smak bardzo podobny :-) Pozdrowiona :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Aniu! Ty to znasz wszystko! Ja to wiesz... tak na luzie Mój blog to raczej mieszanka wszystkiego Taki pamiętnik trochę. Lubie gotować i dzielić się z innymi ale blogerka kulinarna nie będę Hahha! Za to mam spokój ze znajomymi Twraz nie musza pytać o nic tylko wejdą tutaj i maja wszystko Haha Kochana ściskam cię gorąco i mam nadzieje ze tez miałaś miły dzien😘😘😘

      Usuń
    2. A ja bardzo lubię Twój blog :-)
      No i cały czas prześladuje mnie ten Dubaj i zastanawiam się gdzie pojedziemy w zamian ;-)
      O dzionek nie pytaj...wczoraj jako tako, dzisiaj masakra, a jutro będzie kulminacja - strach się bać.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Hej Łukasz! Miłego weekendu dla ciebie Pozdrowionka!!😊

      Usuń
  3. Super to wygląda :) Już po raz kolejny widzę przepis na deser, którzy jest przyrządzony na bazie fasoli :) Muszę też spróbować ciasto marchewkowe :)
    PS. Świetnie wygląda teraz blog. Jeszcze lepszy motyw :)

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba czas w końcu takie brownie zrobić! Wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle ze to dobry pomysl! Będzie cudne i pyszne Pozdrawiam

      Usuń
  5. ciasto wygląda po prostu wspaniale :) Idealne na rodzinne chwile:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z takim zamiarem się pieklo Pozdrowionka

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ja tez i to jest moja wieczna zmora hahahha Pozdrawiam

      Usuń
  7. Pysznie się prezentuje.
    Mam ochotę je zrobić...
    Z fasoli piekłam toskańskie ciasto. Też pyszne.
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie jadlam toskańskiego ciasta Mam nadzieje ze je masz u siebie bo chętnie się z nim zapoznam Pozdrawiam

      Usuń
  8. Pyszności! Nie piekłam takiego jeszcze, ale spróbuję.
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fasolowego ciasta jeszcze nie jadłam, chociaż słyszałam o nim już wcześniej. Jak się lubi słodki smak (ja lubię!), to lepiej jeść coś takiego, niż batoniki ze sklepu czy inne takie z syropem glukozowo-fruktozowym :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Gaja Wlasnie ja mam problem ze słodyczami bo je bardzo lubie Stad pomysły na zdrowsze odrobine słodycze Mam nadzieje ze skorzystasz z przepisu kiedyś Pozdrawiam

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. A ja bardzo chętnie bym Cie ugoscila Pozdrawiam

      Usuń
  11. Jadłam już fasolowe desery, ale jeszcze nigdy sama niczego słodkiego z fasolą w roli głównej nie przygotowałam. Brownie bardzo lubię, więc z pewnością Twoją wersję tego ciasta przygotuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ze dasz mi znac czy ci smakowalo bo jestem pewna ze się uda

      Usuń
  12. Wspaniałe ciasto :-) z chęcią bym zjadła :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda cudownie. Nabrałam wielkiej ochoty by też takie zrobić, ale muszę poczekać bo piekarnik mi wysiadł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj te piekarniki Mój tez taki szalony Pozdrawiam

      Usuń
  14. Pozostaje tylko łasować 😋
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Slodycze to zmora hahahah Pozdrawiam

      Usuń
  15. O taaak brownie z fasoli to zdecydowanie moje smaki :) Smakuje mi bardziej niż inne ciasta chyba przez to, że jest takie wilgotne i "ciężkawe" :) A Twoje jeszcze z tą roztopioną czekoladą i truskawkami to już w ogóle wygląda obłędnie :D
    Udanego i słonecznego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez lubie to ciasto Chyba z podobnych powodow jak Ty Pozdrawiam cieplo

      Usuń
  16. O taaak brownie z fasoli to zdecydowanie moje smaki :) Smakuje mi bardziej niż inne ciasta chyba przez to, że jest takie wilgotne i "ciężkawe" :) A Twoje jeszcze z tą roztopioną czekoladą i truskawkami to już w ogóle wygląda obłędnie :D
    Udanego i słonecznego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pysznie wygląda i jest ciekawe, no bo z fasoli. Ja do mojego Brownie dodaję aromat rumowy :) Goście zawsze się o to pytają, jest aromatyczne i zaskakujące, kiedy widzą, że jestem w ciąży:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykorzystam Twój pomysl z aromatem rumowym Jestem pewna ze swietnie podbije smak Pozdrawiam

      Usuń
  18. Witaj Agnes:) U mnie ciężki tydzień, a kolejny będzie jeszcze gorszy. Odpocznę pewnie dopiero w Święta. Pozdrawiam Cię cieplutko.
    Ciasto wyszło Ci piękne, jeszcze takiego nie jadłam, więc częstuję się kawałeczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ze Twój tydzień nie będzie taki ciezki jak myślisz Pozdrawiam i zycze odrobine spokoju i sporo relaksu

      Usuń
  19. Pyszne i zdrowe brownie! Super przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  20. pysznie wygląda i te truskawki!!
    juz nie mogę sie doczekać swoich:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Truskawki kupne i bylam przekonana ze będą okropne Zdziwilam się bo okazaly się pyszne Pozdrawiam

      Usuń
  21. Robiłam kiedyś podobne brownie i było rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda jak dobry deser :) ...muszę zaryzykować ;-) ...wiem sprawdzony:) w przyszłym tygodniu może uda mi się go przygotować dla mojej ekipy :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dareczku jak mnie znalazłeś ???? Ciasto zrób jest pycha😘

      Usuń
    2. ... :) nie każdy nazywa się Agnes M. :) ...znalazłem Cię jak wiele rzeczy, osób, sytuacji, zdarzeń...przypadkowo ;-) ................i się ucieszyłem, że .... ... ... jak to mówią ...I got you ! ;-) Muszę poszukać troszkę czasu, żeby zobaczyć co tu się dzieje przez te 365 myśli w roku :) Ciastka wypróbuję na pewno, ale teraz mam dużo ...b.dużo albo i więcej na głowie od jutra... i do tego święta(kiełbasy,schaby,mazurki....i coś tam jeszcze), które robię na ~10-12 osób :) Fajnie mi tak i miło , że Cię odnalazłem moim "kaprawym okiem" ;-) ... Pozdrawiam !!!

      Usuń
    3. W takim układzie bardzo mi milo Pozdrawiam Cie cieplo

      Usuń
  23. Nigdy nie jadłam ciasta z fasolką. Jestem mega ciekawa jego smaku :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle ze powinnas sprobowac Smak cie zaskoczy zobaczysz Pozdrawiam

      Usuń
  24. Moje ulubione ciasto w fasolowej wersji :) Świetny i bardzo smakowity pomysł <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne ciasto, robiłam kiedyś i była wyjątkowo smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak robię jakieś dania z fasoli to zostawiam ją namoczona na całą noc ale nie dłużej niż 12 godzin, ponieważ mogą się zacząć procesy fermentacyjne.
    Robienie ciast z warzyw widzę, że odnosi coraz większe sukcesy i dobrze, bo ciasta wyglądają rewelacyjnie a posiadają więcej wartości odżywczych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo za cenne informacje Pozdrawiam

      Usuń
  27. Jeszcze nie robiłam, ale chyba się skuszę... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle ze powinnas Pozdrawiam i polecam ten przepis Zawsze się udaje

      Usuń
  28. Własnie ciocia przesłała mi pocztą! przepis na to ciasto. Piekła wiele razy i bardzo mi polecała, bo bez mąki. Widzę, ze wygląda znakomicie, więc i ja w okolicach świat upiekę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle ze to ciacho jest bardzo popularne i super bo jest tego warte

      Usuń
  29. Ten przepis wygląda cudownie, az mam ochote na fasolę :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciacho sama pychotka bardzo chętnie bym takie zjadła. U mnie remoncik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze remoncik Oh nieeeee Jak pomysle o sprzątaniu po nim to az..... Niemniej jednak powodzenia i cudownych efektow po....

      Usuń
  31. przepis nie jest jakiś mega skomplikowany :) spróbowałabym!

    OdpowiedzUsuń
  32. Słyszałam, że takie coś istnieje, ale nie mam ochoty tego jeść mimo wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mysle ze powinnas sprobowac odrobine Nowe smaki to ciekawe odkrycie Pozdrawiam

      Usuń
  33. Nigdy nie jadłam ciasta z fasola,a wygląda smakowicie! W weekend piekłam czarną babkę- super zakalec mi wyszedł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakalce tez bywaja smaczne hahah Kochana polecam to ciacho Zawsze się udaje Pozdrawiam

      Usuń
  34. W takiej odsłonie nie jadłam jeszcze brownie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Brownie z fasolą to prawdziwe pyszności i na widok tych czekoladowych kawałków cieknie ślinka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Muszę wreszcie wypróbować brownie z fasoli, jestem bardzo ciekawa jego smaku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle ze cie zaskoczy! Pozytywnie oczywiście Pozrawiam

      Usuń
  37. Smakowicie wygląda i jest takie czekoladowe mimo fasolowego wsadu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo czekoladowe Polecam Jeśli lubisz oczywiście

      Usuń
  38. Bardzo apetycznie wygląda z tymi truskawkami obok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wyobraz sobie ze truskawki były nawet smaczne Pozdrawiam

      Usuń
  39. Uwielbiam to ciasto! Twoje wygląda mega apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciasto z czerwoną fasolą? Z tym się jeszcze nie spotkałam, ale wygląda pysznie no i łatwy sposób wykonania przekonuje mnie do tego, by je wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Elu bardzo serdecznie Pozdrawiam

      Usuń
  41. No proszę z fasoli...Wygląda oblednie, dziś się zastanawialam nawet czy nie upiec murzynka z bananami, który wszyscy u mnie w domu uwielbiają;) A zdjęcia cudowne, już mi ślinka leci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciacha z bananami sa naprawdę pyszne a ich zapach obledny Pozdrowionka

      Usuń
  42. Jadłam u koleżanki pychota ;) Chociaż sama jeszcze nie piekłam ;) Bardzo apetycznie wygląda ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz upiec i podzielić z rodzinka Pozdrowionka

      Usuń
  43. MOżna się uślinic na ten widok...!

    OdpowiedzUsuń
  44. U mnie leje jak z cebra dzisiaj, ale wczoraj, choć było chłodno, spędziłyśmy aktywnie dzień z córą. Wspaniałe to brownie, ja jeszcze z fasoli nie próbowałam, do tej pory udało mi się ukręcić pyszne jaglane :)
    Pozdrawiam deszczowo!

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja zbytnio za słodkim nie przepadam, ale pewnie reszta domowników z chęcią by spróbowała. I chyba im wyświadczę przysługę, bo przepis za mną chodzi już od dość dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja chcę!
    mmmmmmmm
    Wygląda bajecznie - jestem przekonana że także smakuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nigdy nie jadłam takiego Brownie ale wygląda apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. robię podobne i bardzo lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Agnes Kochana, gdzie Ty znowu tak długo jesteś...
    Martwię się :(

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  51. znam to ciacho i je bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  52. ?Jadłam raz... niestety nie zjadłam całego kawałka do końca, niby fasoli nie czuć... ale coś nie do końca mi pasowało ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty