Powinnam ?

Całe lata trwa moja walka. A z kim? No właśnie ? Ze mna samą ! Nie boję się do tego przyznać. Jestem najwiekszym wrogiem samej siebie. Stąd pomysł na bloga. Chciałabym zacząć pisać. Ale czy powinnam ? Boje się tego. Myśli to jedno a ubieranie tego w słowa to drugie. Dodajac do tego strach przed technika oraz poprawną pisownią,skłania mnie ku temu, aby tego nie robić. Coś pcha mnie do przodu.... Małe kroki są zawsze oznaką tego, że nie stoję w miejscu. A skoro świat sie kreci to i ja powinnam. Nie chcę się zakorzenić ani być ciagle tą sama osobą. Chcę się rozwijać i starać pokonać siebie! Chcę mieć odwagę  pokazać światu kim jestem, jakie mam uczucia, przemyślenia i swój własny sposób na radość i smutek, które towarzysza mi każdego dnia.
Bywają dni kiedy uwielbiam to jaka jestem, ale też są te gorsze dni. Zdecydowanie gorsze!
Dlatego też, chcę spróbować!
Podzielić się z innymi swoimi 365 myślami .........

Komentarze

Popularne posty