Pieczarki Portobello z kurczakiem i pepperoni

Witajcie!

Dziś chciałabym podzielić się z Wami, moim dzisiejszym pomysłem. Jak zwykle jest prosty i szybki w przygotowaniu. Głównym składnikiem sa pieczarki portobello. 
Dzięki swoim ogromnym kapeluszom, można do nich dodawać, niemalże wszystko.
Tutaj macie mój poprzedni przepis z udziałem Pieczarek Portobello
 Mam jednak nadzieję, że moja dzisiejsza odsłona, przypadnie Wam do gustu. 
Powiem Wam jeszcze nieskromnie, że smakowały obłędnie. Dlatego z czystym sumieniem dzielę się z Wami tym przepisem, który wymyśliłam sama. 

Składniki to:
8 dużych pieczarek portobello,
Dwie piersi z kurczaka, 
10 małych plasterków pepperoni,
1 czerwona cebula,
Kilka suszonych pomidorków

A teraz wykonanie!  
Wszystkie składniki naszego farszu, kroimy w kosteczkę. Mieszamy ze sobą i przyprawiamy. Użyłam wędzonej papryki, przyprawy do kurczaka-pikantnej oraz odrobinę oregano. Wszystko razem wymieszałam i odstawiłam na jakieś 10 minut. 
A teraz pieczarki! 
Obrałam je ze skóry i pozbyłam się tych czarnych blaszek, których zwyczajnie nie lubię w dużych pieczarkach. 
Formę wyłożyłam papierem do pieczenia i ułożyłam na niej pieczarki. 
Każdą obficie obdarowałam moim farszem i wstawiłam do piekarnika na jakieś 20 minut. Farsz celowo był surowy aby, oddał cały swój smak pieczarkom. Dzięki temu, mięso było bardzo wilgotne i soczyste. 
A na koniec dodałam odrobinę parmezanu, który jeszcze bardziej podkręcił smak. 
 Myślę, że powinniście spróbować! 
To proste i godne uwagi danie. Z powodzeniem można je podać na obiad albo kolację. 
Zachęcam do gotowania ze mną. 
Życzę Wam udanego tygodnia! 
Pozdrawiam i do następnego... 

Komentarze

  1. Wygląda rewelacyjnie! :-) Czuję ten zapach i smak...bajka. Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były pyszne i polecam serdecznie Pozdrawiam

      Usuń
  2. wspaniały przepis:) Koniecznie muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrob koniecznie Będzie mi bardzo milo Pozdrawiam

      Usuń
  3. Nie słyszałam o tych pieczarkach. A danie wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieczarki portobello to nic innego jak ogromne pieczarki Takie jakie kiedyś zbieralo się na lakach Polecam ten przepis

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja nie zawsze ale taka wersje lubie bardzo Pozdrawiam

      Usuń
  5. Pieczarki wyglądają przepysznie, z prawdziwą ochotą wypróbuję przepis :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Agness Polecam serdecznie Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Chętnie wypróbuję przepis!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Basiu! Polecam! Zobaczysz ze ci zasmakuje! Pozdrawiam

      Usuń
  7. Pysznie! Lubię pieczarki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Olka! Jeśli lubisz to do dzieła! 😘

      Usuń
  8. Smakowite połączenie kurczaka, pieczarek i dodatków!
    Jadłabym...

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj już czuję ten obłędny zapach podczas pieczenia, a smaku wolę sobie nie wyobrażać dopóki nie zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo szybkie danie Mam nadzieje ze zrobisz i mi dasz koniecznie znać ☀😊👍🏻

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Mysle ze w tej odslonie będą ci smakować Pozdrawiam

      Usuń
  11. Super - na pewno spróbuję :) Wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Agnieszko Polecam serdecznie Pozdrawiam

      Usuń
  12. o panie i dzieju:D kocham pieczary:D mogę jeść je kilogramami:) gdzie masz gadżet do obserwacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Kathy Dzieki ze wpadlas i mam nadzieje ze odtworzysz moje pieczary A co do gadżetu do obserwacji to nie wiem Nie znam się za bardzo na tym całym blogowaniu i nie do końca go jeszcze opracowałam ale postaram się nadrobić zaleglosci Pozdrawiam cie cieplo

      Usuń
    2. Kathy, obserwować można bez dodatku gadżetu obserwacji :) Należy skopiować adres bloga, chodzimy do głównej strony bloga, przyciskamy listę czytelniczą. Obok mamy tłustym drukiem napisane "Blogi, które obserwuję" i przyciskamy obok ikonkę "zarządzaj listę czytelniczą", klikamy przycisk pomarańczy "dodaj" i wklejamy adres bloga i klikamy następne, potem należy oznaczyć, czy obserwujemy anonimowo, czy publicznie i przyciskamy przycisk obserwuj :)

      Pozdrawiam,

      Patryk

      Usuń
    3. PS. Agnes, ja już dodałem Twojego bloga do obserwacji. Teraz mam już możliwość śledzenia nowych wpisów na Twoim blogu :)

      Usuń
    4. Patryk ja chyba musze zacząć ci placic za Twoja cenna pomoc Az się wstydzę ze jestem taka nieogarnieta w tym blogowaniu Ale obiecuje sobie ze jak znajde dużo więcej czasu to przysiade do tego bo wstyd na maxa Umiem robic niemalże wszystko a tu się nie mogę odnalesc Cala ja

      Usuń
    5. Hehe :) Nie musisz mi płacić :) Jeżeli trzeba, to zawsze staram się jakoś pomóc :) Początki blogowaniu zawsze są trudne :D

      Usuń
  13. Nigdy nie jadłam tych pieczarek, dlatego tym bardziej muszę je kupić i wypróbować Twój przepis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Martina Mam nadzieje ze zrobisz i dasz mi znac Milego dnia moja droga Pozdrowionka

      Usuń
  14. Danie wygląda bardzo smakowicie :) Z przyjemnością spróbowałabym choć kawałeczek. Dzisiaj udam się na poszukiwanie tych pieczarek ;) Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ze znajdziesz i opublikujesz na swoim blogu swoja wersje bo wiem ze wykonanie będzie mega super Sciskam

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje Pozdrawiam cieplo z deszczowego Dublina

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Hej Agatko! Milego dnia dla Ciebie Sciskam

      Usuń
  17. Świetne danie, bardzo lubię te pieczarki, a w takim daniu muszą fajnie smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kuszą mnie te pieczarki od jakiegoś czasu.. Chyba w końcu muszę je kupić, bo narobiłaś mi strasznego apetytu tym przepisem ;D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurczak to jest to. Uwielbiam urozmaicać sobie jego postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale tu pysznie, uwielbiam pieczarki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mmm takie dania należą chyba do moich ulubionych <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię te pieczarki :-) faszerowane są pyszne :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej Agnes :)

    Bardzo fajny pomysł na zrobienie kurczaka z pieczarkami portobello. Pieczarki są bardzo pyszne i często słyszę opinię, że pieczarki są bezwartościowe, a to nie jest prawda, gdyż pieczarki mają dużo ody swoim składzie, to jeszcze dostarczają niektóre witaminy z gr. B, jak i składniki mineralne. Nie miej jednak mamy ile gatunków pieczarek, ale nie wszystkie są jadalne np. pieczarka płaska jest trująca!
    Nie mniej jednak pieczarki jadalne są wyśmienite, szczególnie do sosów :)

    Pozdrawiam serdecznie,

    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne są :) Często widzę takie pieczarki w sklepach ale jeszcze nigdy ich nie przyrządzałam...Twój pomysł na te grzybki bardzo mnie zmobilizował :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj Agnes. Bardzo pysznie u Ciebie:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Prezentują się pysznie, nie jadłam jeszcze takich :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pomysł świetny. Jedno i drugie bardzo lubię. Zapisuję do zrobienia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio? Wow! To mile Mysle ze w Twoim wykonaniu będą niesamowite Pozdrawiam

      Usuń
  28. Ale pyszności! Chętnie wypróbuje Twój przepis tylko muszę znaleźć te pieczarki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglada przepysznie musze koniecznie wyprobowac i dam znac jak smakowalo,uwielbiam gotowac z twoja kuchnia.Pozdrawiam i do uslyszenia.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie słyszałam jeszcze o takich pieczarkach, trzeba spróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty