Gdy pierwsza gwiazdka..... 

Witajcie kochani!
Nie było mnie przez chwilkę, ale ze względu na życiowe potyczki, nie miałam zwyczajnie czasu. Wcale nie chodzi o szał przedświąteczny ale zwykłą przyjacielska pomoc i moje emocje z tym związane. Jedna z moich bardzo bliskich koleżanek, urodziła właśnie pięknego synka. Natomiast druga dowiedziała się o nieuleczalnej chorobie swojego dziecka. Tak więc moje myśli były skierowane, właśnie w tą stronę. A żeby było mało to, lodówka mi nawaliła, co też opóźnia mnie w czynnościach domowych. Tak więc, sami rozumiecie. Takie jest właśnie życie. 
Niemniej jednak, chciałabym Wam bardzo podziękować za odwiedziny i cudowne komentarze! Zakładając bloga, byłam przekonana, że moje posty będą nieme i nikt nie będzie ich czytać. A Tu jednak, znalazło się kilkoro chętnych i cieszy mnie to ogromnie. Wiele to dla mnie znaczy, ponieważ często zamykam się w swojej skorupie, uważając że nic nie potrafię i daleko mi do doskonałości. Blog pomaga mi otwierać się na innych i wierzyć w siebie. Zmniejszyć odrobinę krytykę, którą wychowodałam w stosunku do siebie w nadprogramowych ilościach. Dziękuje Wam za to. Jesteście dla mnie wyjątkowym wsparciem! 
A z okazji zbliżających się świąt, chciałabym Wam życzyć spokoju, radości i cudownych 
chwil z najbliższymi. Niech magiczny czas, nie będzie tylko szaleństwem zakupowym i bieganiną w kuchni, a spokojem dla duszy i otuleniem miłości dla każdego. Bądźcie blisko siebie, bo nigdy nie wiadomo w jakim składzie spotkamy się w kolejnym roku. Niech ten cudowny czas niesie swoją magię jak najdalej, tak by każdy dzień w roku, stał się dla Was wyjątkowy. Podtrzymujmy tradycje i dbajmy o rodzinę. Pamiętajmy o samotnych i starszych. Niech cudowny blask pierwszej gwiazdki rozświetla drogę każdemu, a dźwięk pięknych kolęd, będzie cudownym ukojeniem, nawet największych nerwusów. Wszystkiego dobrego kochani! 

Pozdrawiam i do następnego......


Komentarze

  1. Dziekuje ze jestes ,te blog jest niesamowity.Zycze ci aby nadchodzacy Nowy Rok przyniosl ci duzo inspiracji,moze beda jakies nowosci niespodzianki na blogu.Wesloych cieplych swiat zdrowka,duzo spokoju w gronie rodziny i przyjaciol,niech ten czas bedzie wyjatkowy bo tak jak mowisz ,nigdy nie wiadomo w jakim składzie spotkamy się w kolejnym roku.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu! Myslalam o Tobie! Zawsze mnie wspierasz a to jest cudowne Dla takich osob jak Ty warto pisać ten blog choc odbiega od tych cudownych. Chce być soba na nim Nie potrzebuje sztuczności i lubie pisać swoje myśli, nawet gdy sa smutne Z mojej strony zycze ci spokojnych i dobrych swiat Takich o jakich marzysz Niech będą piękne bez względu na grubość portwela a bogate byc w prawdziwe emocje i milosc. Wszystkiego dobrego kochana Madziu! Dziekuje raz jeszcze! Pisz kiedy tylko będziesz chciała i potrzebowala pomocy czy rady Chetnie tez wymienie się emailem Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Pięknie piszesz. Z przyjemnością Cię czytam :) Trzymam kciuki żeby wszystkie złe sprawy jak najlepiej się poukładały. Wbrew pozorom pisanie bloga to świetna terapia. Ja założyłam swojego około 5 lat temu,kiedy miałam slw swoim życiu bardzo trudny czas i blog mój bardzo mi wtedy pomógł :) Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Marta! I znow się wzruszyłam Dziekuje Ci slicznie Staram się być soba i oddawać z siebie to co mam Ostatnie dni były bardzo ciężkie choc narodziny malucha mojej przyjaciolki troche zrekompensowaly chorobę drugiego chłopczyka Zbyt emocjonalnie podchodzę do tego typu okoliczności a i ta lodowka mnie zezloscila No cóz Teraz trzeba wyluzować i odetchnąć aby milo spedzic swieta Zycze Tobie spokoju ducha i uśmiechu na twarzy Niech swieta będą magiczne dla Ciebie i Twoich bliskich Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Wszystkiego cudownego, spełnienie marzeń i dużo szczęścia dla Ciebie i Twoich bliskich. :-) Wesołych Świąt. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Aniu! Pięknych świat dla Ciebie i rodziny🎄💖❤️🎅🏼

      Usuń
  4. Cudownych Świąt Tobie życzę, spełniania wszystkich marzeń-nie tylko kulinarnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana! Mam nadzieje ze i Twoje święta beda cudowne Pozdrawiam bardzo ciepło ❤️😘❄️🎄🎅🏼

      Usuń
  5. A to ty taka śliczna...? :) Dziękuję za życzenia i wzajemnie wszystkiego dobrego! Ciepłych, rodzinnych i wesołych świąt! :) pozdrawiam 💜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy śliczna ale tak to ja. Wiesz... makijaz czyni cuda☺️ Cudownych swiat dla Ciebie i całej rodziny Wielu oznak miłości i promiennego szczęścia.🎄❄️😘🎅🏼

      Usuń
  6. Wesołych Świąt! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej Agnes :) Świetnie prowadzisz bloga, wyśmienicie gotujesz. Naprawdę potrafisz gotować. Bardzo lubię odwiedzać Twojego bloga, bo super przepisy podajesz i bardzo lubię oglądać zdjęcia Twoich wyśmienitych dań.
    Dziękuję również za odwiedziny na moim blogu, jak i za złożenie pięknych życzeń świątecznych.
    Ja również Tobie Agnes oraz Twojej rodzinę życzę wesołych, spokojnych i radosnych świąt Bożego Narodzenia. Życzę ponadto szczęśliwego Nowego Roku.
    Serdecznie pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, ciepłe zdjęcia :-) Przykro, że dziecko przyjaciółki zachorowało. Od 2 miesięcy mamy w domu maluszka i ba samą myśl serce boli ;-( Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko dziekuje za komentarz Synek mojej koleżanki zachorowal w wieku 9 miesięcy na zespol westa Niestety nieuleczalnie i jest już niepełnosprawny Dla nas to był szok Duzo zdrowka dla WAS!

      Usuń
  9. Piękne życzenia, miły tekst. Życzę Tobie by Twój czas był jeszszcze wspanialszy niż byś sobie tego życzyła :***

    OdpowiedzUsuń
  10. Spokojnych i zdrowych świąt życzę Agnes:) A dodatkowo piękna śnieżynko dużo wiary w siebie, inspiracji nie tylko kulinarnych i przede wszystkim powodów do częstego uśmiechu, bo niezwykle Ci z nim do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepięknie to opisałaś... zaglądam do Ciebie z wielką przyjemnością...
    Życiowa problemy są wpisane w nasze życie, chociaż trudno czasem nam się z nimi pogodzić.
    Spokojnych i radosnych świąt prawdziwych, chociaż życzenia z blogowej sieci posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wesołych Świąt i Szcześliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołych i radosnych Świąt, pełnych miłości i spokoju oraz mnóstwo zdrowia, inspiracji i pozytywnej energii w nadchodzącym roku! Bardzo gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I wish you a Merry Christmas, Agnes Mendes!

    OdpowiedzUsuń
  15. Radosnych i niezapomnianych Świąt! Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za życzenia. Ja również życzę zdrowych i radosnych Świąt spędzonych w gronie rodzinnym. Dużo miłości i samych sukcesów w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdrowych , pogodnych i szczęśliwych Swiat Bożego Narodzenia, jak najmniej trosk , jak najwięcej radości :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Twojego bloga i jak tylko mam chwilkę to zaglądam. Bardzo podoba mi się Twój styl pisania. Pozdrawiam serdecznie i życzę ciepłych i rodzinnych Świąt. Niech będą takie jakie sobie wymarzysz:) Iza:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wesołych, spokojnych, rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia, dużo zdrowia i wszystkiego co najlepsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oby w 2017 roku były same szczęśliwe dni! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty