Udka z kurczaka z brzoskwiniami

Witajcie!
Mam nadzieję, że pierwsze dni grudnia upłynęły Wam bardzo dobrze. Ja ostatnimi czasy, odrobinę zabiegana, ale myślę że to całkiem dobrze. Dziś chciałabym podzielić się z Wami prostym przepisem na udka, a raczej ich dolną częścią, która ma swoją nazwę, ale nigdy jej nie pamiętam. To danie jest kombinacją słodkawo-pikantną, i takie zestawienie jest moim ulubionym miksem smakowym. Jest delikatnie słodka z odczuwalnym posmakiem pikantności, która w subtelny sposób informuje nas o swoim istnieniu. Hmm No wiecie.... taki sexy smaczek. Moje udka wykonuje się dość szybko i nie potrzeba do nich wielu składników.
Mam nadzieję, że ta propozycja zachęci Was do gotowania. 
A zatem, przejdźmy do działania. Moja porcją jest dość spora i wykarmiłam nią, naprawdę sporą ilość głodnych brzuszków. 
Do tego przepisu użyłam półtora kilograma pałek z kurczaka, trzy duże czerwone cebule, dwie małe puszki brzoskwiń w zalewie, jedno świeże chilli, trzy spore marchewki i duży kubek kaszy kuskus. Przyprawy goszczące na mięsie to sól, papryka słodka, i przyprawa do kurczaka(użyłam chicken herbs&spice z schwartz).
A teraz wykonanie!
Mięsko umyć i osuszyć. Następnie przyprawić i dodać pokrojoną cebulę. Odstawić na dwie godziny. W wolnym czasie można się zrelaksować albo nadgonić domowe obowiązki. Po dwóch godzinach, przekładamy mięso do naczynia w którym będzie się piekło. Podlewamy odrobiną oleju i dodajemy cały sok z brzoskwiń. Przykrywamy i pieczemy około 30 minut. Po tym czasie odkrywamy mięso i pieczemy, aż stanie się chrupiące i rumiane. W międzyczasie przygotowałam kuskus z marchewką, który moim zdaniem świetnie pasował do kurczaka. Oczywiście, można go podać z pieczywem, ziemniakami lub surówka. Wybór należy wyłącznie do własnych preferencji. Tak więc, po 50 minutach w piekarniku, moje mięso było gotowe. Prezentowało się tak jak na fotografii. I zaraz po zrobieniu szybkiego zdjęcia, zabraliśmy się za jedzonko. Wszystkim smakowało, co mnie bardzo ucieszyło A po obiedzie był czas na kino! Udanego nowego tygodnia kochani! 
Pozdrawiam i do następnego.....


Komentarze

  1. Fajny przepis! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Basiu! Mam nadzieje ze wszystko ok u Ciebie Przepis naprawde jest warty uwagi bo udka wychodzą bardzo smacznie! Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. O dziękuje! To miłe słyszeć takie słowa. Bardzo lubie to danie i polecam je Tobie bardzo serdecznie💙

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Witaj Kasiu! Mam nadzieje ze wszystko dobrze u Ciebie! Pozdrawiam i zapraszam do gotowania ze mna😋

      Usuń
  4. Jaki fajny przepis lubię kurzynę w różnej postaci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Ja wlasnie nie jestem fanką udek i zawsze cos wymyślam zeby smak był atrakcyjniejszy! Pozdrawiam Cie ciepło! 😊

      Usuń
  5. Jeśli wydasz książkę kucharską, to wiedz, że będę pierwszą osobą która ją kupi :)
    Wprost uwielbiam Twoje przepisy i zdjęcia potraw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klara Jestes przeurocza naprawdę ale daleko mi do tych wielkich i nawet nie mysle o książce Bloga zaczelam pisać bo wielu moich znajomych pytalo o przepisy wiec latwiej mi chyba jest tutaj je dodawać jak każdemu osobno tlumaczyc. co do zdjęć to robie je telefoneb bo nie mam za wiele czasu by zrobić jakies cudo lustrzanka która już tez ma swoje lata... A co do przepisu to polecam ci go serdecznie Jest naprawdę fajny Trzymaj się cieplo

      Usuń
  6. Agnes, pyszne dania przyrządzasz :) Ja kiedyś przyrządziłem, ale zwykłe pieczone udka z kurczaka na bazie marynaty z dodatkiem przyprawy do kurczaka :)
    Bardzo lubię pieczone udka z kurczaka :) Przynajmniej mamy czas na zrobienie sałatka lub surówki do dania, która uzupełni wartość odżywczą potrawy ;)
    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Patryk! Dziekuje za te mile słowa Ja lubie gotowac i cieszy mnie to bardzo Staram się aby moje dania były urozmaicone a ze mam tez zdolności artystyczne to gotowanie jakos mi fajnie wychodzi choc wielokrotnie cos przypale albo przesole. Nie mam co się porownywac do tych wielkich ale wiem ze dobre towarzystwo przy stole i cos smacznego nie koniecznie wyjątkowego jest kluczem do..... miłego czasu Pozdrawiam cieplo!

      Usuń
  7. Z brzoskwiniami jeszcze kurczaka nie przygotowywalam. Ciekawy przepis, zapisuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Paulina! Jeśli lubisz udka z kurczaka to polecam ten przepis Zawsze wychodzi i miesko nigdy nie jest suche

      Usuń
  8. przygotowane pięknie :0

    można i slinkę przełykać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj Alis Co słychać? Dziekuje za mile słowa choc naprawdę to danie nie wymaga wysiłku a i prezentacja tez na szybko bez zamiaru prezentacji haha Dziekuje raz jeszcze Pozdrawiam

      Usuń
  9. W takiej wersji jeszcze nie jadłam. Wygląda bardzo apetycznie. :-) Z chęcią wypróbuję. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serdecznie! Nie sa trudne do wykonania a smak jest naprawdę fajny! Pozdrawiam

      Usuń
  10. Jak ja kocham takie obiady ! Genialny pomysł, bardzo lubię połączenia mięsa z owocami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mysle ze to fajne połączenie Pozdrawiam Cie serdecznie😊

      Usuń
  11. Mięso wygląda bardzo apetycznie. Ciekawie połączyłaś smaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Agnieszko Mam nadzieje ze wypróbujesz te udka ktoregos dnia! Pozdrawiam cieplo!

      Usuń
  12. Mmm, zjadłabym, lubię takie połączenia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię połączenia drobiu z owocami- świetny przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny przepis i śliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo to slyszec Dziekuje Renatko i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  15. O jaki apetyczny obiadek, można jeść oczami :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam wyglada przepysznie napewno wyprobuje ten przepis pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Madziu! Mam nadzieje ze wszystko u Ciebie ok! Pozdrawiam Cie bardzo gorąco i polecam ten przepis!

      Usuń
  17. Świetny pomysł na pałki z kurczaka, który z pewnością urozmaici domowe menu :) Wygląda przepysznie :)) Udanego tygodnia! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Witaj kochana! Co U Ciebie? Mam nadzieje że wszystko dobrze! Pozdrawiam Cieplo!

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Wyglad wyglądem ale powiem Ci ze naprawdę dobrze smakuje Sciskam!

      Usuń
  19. Bardzo ciekawy przepis :) Chociaż z daleka wygląda jak jakaś wołowinka, to po przyjrzeniu się bliżej przepis bardzo, bardzo smaczny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz ze tez tak pomyslalam ze troche jak wolowina wygląda hahah Ale to udka i naprawdę polecam Pozdrawiam cie bardzo goraco!

      Usuń
    2. No ja tez najpierw na zdjęcie popatrzyłam i myślę, o , wołowinka :D

      Usuń
  20. kiedyś nie lubiłam połączeń mięsa z owocami, ale też chętnie zjem :) to zadziwiające jak smak zmienia się z wiekiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie mow mi o tych zmianach z wiekiem bo mnie osobiście te zmiany tak szokują ze sama siebie nie poznaje Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty