Domowe Qurrito!

Qurrito to nic innego jak wrap z kurczakiem. Nie jest to najlżejsza przekąska na świecie, ale jest świetną alternatywą dla zapracowanych. Myślę, że szczególnie męskie grono będzie zadowolone, ponieważ jest dosyć pikantna. 
Jako, że ja miałam dziś niewiele czasu na konkretny obiad, postanowiłam przyrządzić właśnie Qurrito! Mam nadzieję, że mój pomysł na szybkie danie, przypadnie Wam do gustu. Prawdopodobnie, większość z Was zna ten przepis, ale może znajdą się osoby, dla których to będzie zupełnie nowe. A oto cała procedura wykonania tych wrapów.
Użyłam dwóch piersi z kurczaka, które pokroiłam w paski. Zrobiłam gęste, dość pikantne ciasto naleśnikowe z dodatkiem siemienia lnianego, aby nadać trochę więcej chrupkości. Przyprawy to sól, pieprz i ostra papryka. Każdy pasek kurczaka, moczyłam w cieście i smażyłam na złoty kolor, w bardzo rozgrzanym oleju słonecznikowym. Gdy wszystkie kawałki zostały usmażone, przeszłam do kolejnego etapu. 
Na połowę wrapa wylałam ostry ketchup i równomiernie rozsmarowałam, a następnie układałam kawałki kurczaka. Posypałam obficie żółtym, startym serem, i zamknęłam delikatnie jak tradycyjny pieróg. Piekłam przez chwilę na grillowej patelni, tak aby obie strony pięknie się zrumieniły a ser roztopił. Każdy wrap, kroiłam na trzy trójkąty. Dodatkiem był sos z jogurtu greckiego i avocado z odrobiną czosnku i świeżej bazylii. 
Takie danie na szybko, często przydaje się w naszej kuchni. Zapraszam do gotowania! 
Pozdrawiam i do następnego....

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Tak naprawde to danie chyba nie było na tyle fajne aby je publikować ale jakos tak chyba w trans wpadlam. Nie jest to żadne mistrzostwo ale moze komus sie przyda. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie!

      Usuń
  2. Pyszne Qurrito :)Bardzo lubię takie dania ;) Super są też naleśniki z kurczakiem, fasolą czerwoną i kukurydzą :) Pychotka :)
    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Cię blogowiczu! Jestem Ronnie i robię szablony na blogspota :) Czemu to robię? Bo sprawia mi to dużo przyjemności i mogę się w ten sposób doszkalać. Robię to za darmo, Twoją dobrą wolą może być oczywiście jedynie zaobserwowanie mojego bloga. Zawsze możesz mnie odwiedzić i zobaczyć moje prace, które znajdziesz w podstronie "PORTFOLIO". Nie martw się, nie będę potrzebowała ani Twojego e-maila, ani hasła. Cały szablon wysyłam w załączniku a Ty po prostu wstawiasz go do siebie. Jeśli będziesz miała ochotę i chęć zmian wizerunku swojego szablonu zapraszam :) ronniecreators.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ronnie! Miło cie poznać Tak naprawde ja jestem tutaj początkująca i bardzo mało wiem na temat blogowania. Sama w wolnej chwili próbuje cos robic. Dziękuje za propozycje i moze kiedys skorzystam. Moja strona nie nalezy do profesjonalnych ale moze kiedys..... Bede pamietać o Tobie! Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Witaj Patryk! Tak myslalam ze męskie grono bedzie zwolennikiem takiej przekąski. Widze tez ze lubisz kuchnie Meksykańska. Czasem gotuje cos na ostro choc najbardziej lubie guacamole Miłego dnia mój! Pozdrawiam z Dublina!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, bardzo lubię kuchnię Meksykańską :) Również życzę miłego dnia. Pozdrawiam,
      Patryk

      Usuń
  5. fajny pomysł na szybki i smaczny obiad:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troche mało zdrowy ale czasem i takie sa potrzebne w kuchennym repertuarze Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Qurrito jest bardzo zdrowe. Kurczak dostarcza nam m.in. żelazo, białka pełnowartościowe, czy też witaminy z gr. B (np. B12, Pp). Papryczka chili zawiera kapsacyjnę - związek, który daje ostrość papryczki. Kapsaicyna ułatwia nam schudnięcie, gdyż kapsaicynana przyspiesza przemianę materii.
      Pozdrawiam,
      Patryk

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Hej Natalia! Dziękuje za komentarz i pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Na szybko moja droga, na szybko... ale i taki jest czasem potrzebny Sciskam!

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. No chyba tak! Bez szału ale na szybko mogło byc Pozdrawiam Ciepło!

      Usuń
  9. Uwielbiam wrapy robie je czesto pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez lubie! Choc ta wersje robie nie bardzo czesto! Pozdrowionka!

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Oj gdybys była blisko bardzo chetnie bym Cie poczęstowała! 😊

      Usuń
  11. Mniam, pychotka! Uwielbiam wszystkiego rodzaju tortille itp. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej śliczna! No takie dania sa szybkie do ogarnięcia wiec dobre kiedy czasu mamy niewiele Pozdrawiam serdecznie i zycze udanego weekendu.😘

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie! Życzę Ci milej niedzieli! Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  13. Uwielbiam takie smaki :) Pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie! Czasem mozna sie skusić na cos mniej zdrowego😊

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty