Zupa (krem) z dyni piżmowej.

Jako, że zawitała u nas jesień, czas na rozgrzewające zupy. U mnie dziś zagościła zupa-krem z dyni, i chętnie podzielę się z Wami przepisem. Dodam, że jest banalnie prosty.
Jedna dynia piżmowa (to ta przypominająca dużą gruszkę), 4 marchewki, 5 ząbków czosnku, kawałek imbiru, i odrobina świeżego chilli. A i na koniec mleko kokosowe, jedna puszka. Warzywa kroimy w kostkę. Nie musi być mała i perfekcyjna. Moja była całkiem spora. Wszystkie warzywa podsmażamy przez chwilę na patelni, aż składniki się zarumienią. Zalewamy odrobiną wody i gotujemy do miękkości. Na koniec wlewamy puszkę mleka kokosowego i wszystko blendujemy na gładki krem. Jak jest za gęste można dodać odrobinę wody. Doprawiamy do smaku i gotowe! Ja dziś podałam krem z pestkami dyni i kawałkami pieczonej pancetty. Miłej jesieni kochani!!!

Komentarze

  1. smaku mi narobilas musze koniecznie wyprobowac

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Madziu! Polecam taką zupke ja chłodniejsze dni. Moja wczoraj wyszła bardzo delikatna, a chyba taka z piekła rodem, byłaby lepsza. Mam nadzieję, że wszystko dobrze u Ciebie? Pozdrawiam milego dnia!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie wporzadku czekam na dalsze zlote mysli....jestem bardzo ciekawa nowego tematu.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty