Herbata pachnąca świetami.....

 Witajcie kochani! Jak mija Wam dzisiejszy dzień? Wolna sobota czy standardowy bieg? Ja mam to szczęście, że moja sobota jest wolna. Za oknem szaro, jak na tą porę roku przystało. Obiad zrobiony i nawet ciasto w biegu upiekłam, więc mogę znaleść chwilkę dla siebie. Siedzę cichutko, próbując zebrać myśli by skupić się na nowym poście, który niebawem opublikuję. Post ten, nawiązuje do wspomnień z Grecji i mam nadzieję, że będzie czytelny i pomocny dla zainteresowanych tym miejscem.
Zapaliłam świecę o zapachu pomarańczy licząc na to, że wena twórcza będzie mi bardzo przychylna i przypomnę sobie wszystkie ciekawe miejsca i rzeczy, o których chcę napisać. Niemniej jednak owy zapach, kieruje mnie zupełnie w inne miejsce. A mianowicie do rodzinnego domu i świąt. Nie do uroczystości i celebrowania, ale do tego cudownego zapachu, który towarzyszy takim klimatom. Długo nie myśląc, pobiegłam do kuchni szukać inspiracji. Co by tu zrobić? Szybko, bez bałaganu i z cudownym zapachem? Jest! Mam pomysł! Herbata! To jest to! Człowiek nie wielbłąd i pić musi. Tak więc przedstawiam Wam przepis na unikalną herbatę pachnącą świętami.
W litrowym dzbanku zaparzyłam dobrą, dość mocną herbatę. Dodałam do niej całą pomarańczę, pokrojoną w plastry. 5 goździków i dwu centymetrowy plasterek świeżego imbiru, kilka łyżek miodu i na koniec odrobina cynamonu. Zapach cudownie roznosi się po całym mieszkaniu. Jaka jesień jest pachnąca, pomyślałam. Cudownie jest, wziąć w ręce swój kochany kubek z prawie oderwanym uszkiem i napić się tej niesamowitej w smaku herbaty. Wiem, że ktoś może teraz dodać. To sam cukier! Tak! To prawda! Jest słodka, ale jak spożywać dodatkowe kalorie, to niech będą smaczne! Prawda? Pomyślałam też, że herbata będzie równie pyszna bez cukru czy miodu, gdyby ktoś nie mógł takiej wypić. A znam osoby, które nie mogą sobie teraz pozwolić na takie słodkie uniesienie. Tak wiec, wybór należy do każdego z nas. A na wieczorne pogaduchy w rodzinnym gronie, albo na osłodę samotnego wieczoru, czy zwykły relax, dodajcie do herbaty odrobinę whiskey. Ach... nic już więcej nie dodam!  Czujecie tą magię? 
Jesień może być pachnąca, dla każdego z nas. Trzymajcie się cieplutko i koniecznie dajcie znać czy herbata była smaczna. 
Pozdrawiam!


Komentarze

  1. Bardzo lubię taką herbatkę, a do niej kocyk, książeczka i nic więcej do szczęścia nie potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Patrycja! Czyli witaj w klubie jesiennego ciepełka! Ja też sobie chwalę takie chwile! Pozdrawiam i życze spokojnego wieczoru!

      Usuń
    2. Dobra herbatka nigdy nie jest zła: )

      Usuń
    3. O tak! Jestem za! Udanego weekendu dla Ciebie! Pozdrawiam z Dublina!

      Usuń
  2. Nigdy nie miałam okazji pić takiej herbatki ;) muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Moja droga! Polecam ta herbatke z całego serca! W moim domu od kilku dni jest numerem jeden! Mam wielka nadzieje ze ci zasmakuje tak bardzo jak mi! Udanej niedzieli!

      Usuń
  3. Koniecznie musze sprobowac uwielbiam klimaty swiateczne te zapachy,ja osobiscie robie herbate z miodem,imbirem oraz dadaje cytryne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Madziu! Mam nadzieje ze wszystko dobrze u Ciebie? Ja wcześniej robiłam taka herbate jak piszesz i widzisz .... szaleństwo opanowalo i zaszalałam w takie smaki! Nie będziesz zawiedziona zobaczysz! Sciskam i udanej niedzieli dla ciebie!

      Usuń
  4. Herbatka zrobiona. Jest pyszna. Ja niestety nie mogę sobie aktualnie pozwolić na takie rarytasy jak cukier lub miód ale muszę przyznać że gorzka też jest super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wspomniałam, że nie każdy może słodką i wiesz że Ciebie miałam na myśli! Ale jeszcze troszeczkę i razem strzelimy sobie taki dzban i to mega słodki!

      Usuń
  5. Już nie mogę doczekać się Świąt, jak tylko zrobi się u mnie chłodniej (ciągle mam te 21st.) przepis na pewno wypróbuję :) Na bloga będę zaglądać, super przepisy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana! Ja Tobie zazdroszczę tego ciepełka! U mnie na blogu to chyba znajdziesz nie tylko przepisy bo ja bywam zakrecona i dodaje to co mi wpadnie do glowy Mój blog chyba nie jest jednego tematu Sciskam serdecznie i miłego tygodnia dla Ciebie!!!

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Hej! Obiecuje Ci ze się nie zawiedziesz jak wypróbujesz! Smak naprawdę swiateczny! Pozdrawiam bardzo cieplo!

      Usuń
  7. Moja koleżanka mi kiedyś zrobiła taka herbatkę jak do niej przyszłam , ten smak i zapach coś pięknego :)
    Aż muszę kupić produkty i ja sama zrobić , idealna herbatka na jesień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klara mam nadzieje ze zrobiłaś ta herbatę i pijesz ze smakiem! 😘

      Usuń
  8. Kiedy już ktoś na to zasłuży, to ja mu zrobię specjalnie taka herbatke i będzie przez przeełyk- do serca! A na razie, niech się cieszą wszyscy inni bo dostaną za free..ahaahhahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak do mnie przyjedziesz to ci zrobie bo kto jak kto ale ty zasługujesz na wielki dzban tej herbaty i na wiele innych..... Buziaki słońce moje😘

      Usuń
  9. Takie herbatki to coś co uwielbiam. Ze mnie straszny zmarzluch więc rozgrzewające herbatki mogłabym pić non stop.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ja bardzo serdecznie! U mnie w domu tej jesieni nie ma dnia bez niej To nałogowa herbata💗

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty