Peeling kawowy! 


Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam wszelkie kosmetyki domowej roboty. Jako, że dziś mamy piąteczek, warto zrobić SPA dla skóry. Takie małe odgruzowanie po całym tygodniu, należy się każdemu. Moim ulubionym domowym kosmetykiem, jest peeling kawowy. Banalnie prosty, i taki cudowny w działaniu. Wspaniałe właściwości kawy, nie tylko pobudzą i dodadzą naszej skórze energii, ale również nadadzą gładkości i jędrności. A regularne stosowanie skutecznie walczy z cellulitem. 
Tak więc jeśli macie ochotę na cudowną aromaterapię, połączoną z pielęgnacją skóry, a nie znaliście wcześniej tej metody to zapraszam do wypróbowania!
Najważniejszy składnik to kawa mielona. Pół szklanki kawy, zaparzamy wrzącą wodą i odstawiamy na 10 min. Następny krok to odlanie wody. Teraz to już wszystko zależy od naszych preferencji. Moją ulubioną kombinacją jest kawa plus oliwa z oliwek, której dodaje kilka łyżeczek. Dzięki oliwie i jej właściwościach, skóra automatycznie staje się odżywiona i nawilżona. Zamiast oliwy z oliwek polecam też olej kokosowy. O tak! Olej kokosowy jest moim zdecydowanym faworytem jeśli chodzi o kosmetyki. Dla relaksu, fajnie jest dodać kilka kropel olejków eterycznych albo zwykłego cynamonu, który zrelaksuje i ogrzeje nasze ciało. Dla mocniejszego efektu peelingu, dodaje się również odrobinę cukru lub płatków owsianych. Ja tego nie robię. Dla mnie kawa jest wystarczająca. Przejdźmy do działania. Na mokrą skórę nanosimy naszą papkę i kolistymi ruchami aplikujemy na ciało. Wcieramy dość intensywnie. Pozostawmy peeling na naszej skórze przez kilka chwil, następnie dokładnie spłukujemy pod ciepłą wodą. W zasadzie od tej chwili można cieszyć się naszą nową skórą, która zaskoczy Was aksamitnością i jędrnością zauważalną od pierwszego użycia. 
Pamiętajcie o swojej skórze i dbajcie o nią!Niech w dobrej kondycji służy nam całe życie. Dajcie znać, czy znaliście tą metodę, i jakie są wasze propozycje na domowe, proste kosmetyki. Życzę udanego SPA dla skóry! Zróbcie to dziś! Nie ma na co czekać! Mam nadzieję, że się podzielicie wrażeniami ze mną. Pozdrawiam! 

Ps. Zapomniałam dodać, że nie biorę odpowiedzialności za bałagan w łazience. 

Komentarze

  1. ten peeling jest niesamowity i skuteczny, pachnący i daje efekty, ale..Jedno ejst małe niebezpieczeństwo dla skóry podatnej na powstawanie tzw. pajączków..niestety, kawa przyspiesza tego typu reakcje skórne, stad UŁAGA, jak to mowi moj zagraniczny przyjaciel, NIE STOSOWAC do tego typu skóry..poproszę. Agnes nie ma takich problemów, to pozazdrościć, bo ja jestem fanką takich cudownych "naturalności".. Ide sie szorować..:-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słonko pajączki teraz w modzie bo jesien i halloween wiec damy rade! A tak serio to tak ze trzeba uważać odrobinkę ale tez efekt jest cudowny i ciało odpoczywa jak po dobrym spa !!

      Usuń
  2. Ooo nigdy nie słyszałam o takim peelingu , kiedyś robiłam peeling cukrowy ale mojej cerze się nie spodobał bo normalnie wyglądałam jak Świnka Peppa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Klara! Peeling cukrowy to i ja lubię ale faktycznie jest bardzo inwazyjny. Zobacz ten kawowy pamiętając ze z dużą iloscia oliwy jest calkiem przyjemny Polecam tez delikatnie wcierać w okolice twarzy a bardziej skupic się na ciele. Daj znać czy się udało i co sadzisz o tym peelingu! Udanej soboty!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty